Ophalen in 1 van onze winkels? Click and collect!

 

Hoe kan je bestellen?
Je kan bij ons bestellen via de webshop, mail, whatsapp of telefonisch.

  • Filiaal Katwijk: 071-4027592
    Filiaal Noordwijk: 071-3611575 (dit nummer is ook voor Whatsapp)
  • De betaling op onze webshop gaat automatisch. De overige bestellingen kunnen aan de balie voldaan worden via pin of contant.
  • Verzenden doen wij via PostNL of DHL. Voor 16.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Hou er rekening mee dat de post er tijdens deze periode 2 á 3 dagen over kan doen.
  • Bezorgen aan huis door onze medewerkers is mogelijk binnen onze regio. Wij bezorgen dezelfde dag als je voor 16.00 uur besteld.
    Bekijk hier alle postcodes.

Afhalen in 1 van onze winkels
Je kan bij het bestellen aangeven in welke winkel je de bestelling wilt ophalen. Dit is uiteraard gratis. Wacht altijd op het berichtje van ons, dat je bestelling klaar staat. Dit zal binnen een 1 á 2 uur zijn, afhankelijk van de drukte.
Je kan alleen afhalen in de winkel die je hebt aangegeven bij je bestelling.

Geen keuze mogelijkheid?
Het kan zijn dat je 2 of meer verschillende artikelen wilt bestellen die uit 2 verschillende filialen komen. Dan krijg je geen mogelijkheid voor afhalen in beeld. Kies dan voor de optie bezorgen of verzenden en zet in het opmerkingenveld dat je het graag wilt ophalen in 1 van de 2 filialen. Het zal dan iets langer duren voor je bestelling klaar staat, maar nog steeds binnen een paar uurtjes.

Lokale bezorging
Binnen onze regio bezorgen wij zelf aan huis. Mocht je geen mogelijkheid hebben om langs de winkel te komen om je bestelling op te halen? Dan brengen wij het graag bij je langs! Op deze manier hoef je dus niet zonder cadeau de kerstdagen tegemoet. Hier vind je nog meer informatie over het lokaal bezorgen.

Ruilen
Het is tijdens deze Lockdown mogelijk om je aankoop te ruilen. Je kan alleen niet fysiek winkelen in onze winkel, dus moet je online bij ons shoppen of even telefonisch met een medewerkster bespreken wat je dan zou willen hebben. Zodra het artikel klaar ligt krijg je bericht en kan je het aan de balie omruilen. Uiteraard is het ook mogelijk om, tijdelijk, een tegoedbon te vragen en zodra de winkels weer open mogen gewoon ouderwets te komen shoppen.
Je kan er ook voor kiezen om pas te komen ruilen zodra de winkels weer open zijn. De omruilperiode verlengen wij tot 3 weken nadat de winkels weer open gaan. Tijd genoeg dus!

Reparaties
Tijdens de Lockdown blijven wij je dierbare sieraad of horloge repareren. Je kan dus gewoon een reparatie brengen of afhalen. Reparaties die al in behandeling zijn, zullen op de afgesproken datum gereed zijn om af te halen. Wij sturen je een mail of bellen, als deze daadwerkelijk gereed staat. Bij de ingang van onze winkel staat een servicebalie waar je terecht kan tijdens onze "reguliere openingsuren".

Gaatjes schieten
Tijdens de Lockdown is het helaas niet mogelijk om bij ons gaatjes te schieten. Zodra de winkels weer open mogen kunnen we dit weer gaan doen.